fbpx

Sæt pris på klager

Et servicedesign-foredrag med Søren Bechmann har inspireret os til at dykke lidt ned i, hvordan kunder deler gode og dårlige oplevelser med deres medmennesker. Vi har regnet lidt på, hvor stor indflydelse det vil have, hvis utilfredse, klageberettigede kunder vælger at klage til deres bekendte frem for serviceudbyderen.

Friskt blod til Ideaal

Hos Ideaal har vi efterhånden så meget at se til, at der ikke længere er hænder nok. Derfor vil vi gerne byde velkommen til vores to nye medarbejdere, Rasmus og Henriette.

Ny praktikant i juni

Jens Kløve er i erhvervspraktik hos ideaal hele juni måned. Hos ideaal skal Jens arbejde med konceptudvikling, opsætning af rumprogram samt organisering af de fysiske rammer til et innovativt opstarts- og iværksættermiljø.

Fornyelsesråd – Få råd til fornyelse

At finde vej til nye markeder og nye kundegrupper, at udvikle nye produkter og services, som kunderne rent faktisk vil købe, og finde på nye og andre måder at være forskellig fra konkurrenterne er ingen let sag. Men det er nødvendigt, især i krisetider som disse.

Ideaal fejret med manér

I november holdt vi fødselsdagsreception i anledning af vores 1 års fødselsdag. I den anledning vil vi gerne give en stor tak til kunder, samarbejdspartnere, familie og venner. I er årsagen til, at vi er nået så langt.

Scroll to Top
Scroll til toppen